S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.
  HANÁCKÝ RYBÁŘ     



AKCE/SLEVA 20%
WINDCAST BR LD 5500 - naviják s 
volnoběhem pro lov velkých kaprů


SLEVA 25%
Daiwa WINDCAST S 5500


AKCE-SLEVA 45%
BROWNING BLACK VIPER


Podporuje mojeID

KONTAKTY

Ivo Müller - Rybářské potřeby
OD Koruna, Pekařská 1
77900 Olomouc
tel: +420 774202077
napište nám

ZBOŽÍ V AKCI


TOP produkty pro měsíc SRPEN A ZÁŘÍ 2017
Vynikající wobblery Daiwa Tournament v SUPER AKCI
DAIWA TOURNAMENT CURRENT MASTER DR Firetiger A další


Vynikají nástrahy RIP FISHDROP FISHTIN FISH určené pro lov technikou Drop-Shot i klasickou přívlačí - nástrahy z materiálu zaručujícího precizní chod a v naprosto perfektním REAL DESIGNU. Nabízíme také TOP smáčky CORMORAN K-DON S2




Vynikající POP-UP nástraha - dipovaná KUKUŘICE UMĚLÁ PLOVOUCÍ v EXTRA silném nálevu 

TOP produkt pro lov technikou method feeder - nástrahy ve tvaru válečků -  DUMBELLS. Nástrahy umisťujeme pomocí silikonových kroužků nebo klasickým způsobem mimo háček. Tyto nástrahy jsou i v provedení POP-UP - 


Jedna z nejlepších povrchových přívlačných nástrah určených pro lov dravých ryb - pstruhů, okounů, tloušťů i štik. Kdo nemá River2sea Bubble Pop 35River2sea Bubble Popper 88 , ten nechytá rybyCool !!!

ANKETA

Kterou značku preferujete?

DAIWA DAIWA 37% CORMORAN CORMORAN 22% MAINLINE MAINLINE 20% GURU GURU 21%

» Všeobecné obchodní podmínky

VYMEZENÍ POJMŮ

Prodávající je obchodní společnost: Ivo Müller - Rybářské potřeby, Neumannova 926/5, 77200 Olomouc 7 (dále jen proávající); IČ: 65908261.
Prodávající je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

Zákazníkem našeho internetového obchodu je kupující. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem a kupující, který spotřebitelem není.

Kupující spotřebitel nebo jen spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.

Kupující, který není spotřebitel, je podnikatel. Za podnikatele se považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele

 

Záruky a reklamace
Na zboží se obecně vztahují záruční podmínky podle Českého obchodního zákona. Záruční i pozáruční servis je pro nás samozřejmostí.

• Kupující je povinen dodané zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout a o případných zjištěných vadách do 5 dnů informovat prodávajícího.

• Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemně (e-mailem) do 5 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady. Popsat, o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení kupující odešle na adresu: hanackyrybar@seznam.cz

• Kupující vadné zboží na reklamaci zašle přepravní službou na adresu sídla prodavájicího ( Ivo Müller - Rybářské potřeby, OD Koruna, Pekařská 1, 77900 Olomouc). Balík musí být označen viditelně nápisem "REKLAMACE" a obsahovat: Reklamované zboží (včetně kompletního příslušenství), kopii nákupního dokladu, dodacího dokladu, záruční list, podrobný popis závady a dostatečné kontaktní údaje kupujícího (zpáteční adresa, tel.číslo, e-mail).

• Zpáteční cestu (po vyřízení oprávněné reklamace) hradí provozovatel.

• Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z nadměrného provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. Kupující je povinen zkontrolovat při převzetí zboží od přepravce, zejména kvůli mechanickému poškození, které by mohlo vzniknout přepravou (poškozené přepravní obaly...). V případě poškození zboží přepravou bude náhradu škody řešit prodávající s přepravcem. Na pozdější reklamace mechanického poškození není brán zřetel.

• Prodávající se zavazuje informovat zákazníka (telefonicky nebo elektronickou poštou) nejpozději do deseti dnů od obdržení reklamace o způsobu vyřízení reklamace.

____________________________________________________________________

ZBOŽÍ V KOMISI - komisní prodej

Zboží prodávané v KOMISI je zboží použité, přesto však v perfektním stavu. Jedná se o vybrané produkty s minimálním až nulovým opotřebením (zánovní), 100% funkční. 
Na tyto nabízené produkty není poskytována ZÁRUKA. Produkty jsou otestovány a prověřeny před samotným prodejem, a tím plně funkční.